شرفی: استقلال فقط مربی درجه یک خارجی می‌خواهد/ نکونام اسیر حاشیه شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال باید هر چه سریع‌تر مربی بزرگ و درجه اولی را به استقلال بیاورند تا بستر و شرایط لازم برای موفقیت تیمی که این روزها شرایط خوبی ندارد، فراهم شود.

به گزارش مشرق، اصغر شرفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به استعفای جواد نکونام از سمت سرمربیگری استقلال اظهار داشت: نکونام با استقلال نتوانست به آنچه دنبالش بود، برسد و در نهایت تصمیم گرفت که استعفا دهد.

وی افزود: نکونام فوتبالیست بزرگی بود و سال‌ها بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست و بیشترین بازی ملی را انجام داد و در تیم‌های قبلی که مربیگری کرد، به موفقیت هم رسید اما شرایط استقلال با تمام تیم‌هایی که او در آنها حضور داشت فرق می‌کرد و نکونام نتوانست خود را وفق دهد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: نکونام تمرکز لازم را در استقلال نداشت و اسیر حاشیه‌ها شد. او بیش از حد با مدیران درگیر شد و همین مسائل او را وارد چالش‌هایی کرد که به جدایی‌اش ختم شد.

شرفی: استقلال فقط مربی درجه یک خارجی می‌خواهد/ نکونام اسیر حاشیه شد

شرفی ادامه داد: استقلال همواره با چالش و حاشیه همراه بوده است. آبی‌ها به عنوان تیمی که در کانون توجهات است و میلیون‌ها هوادار دارد، همواره زیر ذره‌بین است و اتفاقاتی که در این تیم رخ می‌دهد، در تیم‌های دیگر وجود ندارد. بنابراین نباید به آنها توجهی کرد و فقط باید به فکر مسائل فنی بود.

وی درباره انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال نیز گفت: مدیران استقلال به دنبال سرمربی خارجی هستند و اعلام کرده‌اند انتخاب بختیاری‌زاده موقت است. باید هرچه سریع‌تر مربی بزرگ و درجه اولی را به استقلال بیاورند تا بستر و شرایط لازم را برای موفقیت تیمی که این روزها شرایط خوبی ندارد، فراهم کنند.

شرفی: استقلال فقط مربی درجه یک خارجی می‌خواهد/ نکونام اسیر حاشیه شد

بازیکن سال‌های دور استقلال افزود: امروز فوتبال با گذشته بسیار فرق کرده است و باید افرادی در راس کار قرار داشته باشند که فوتبال را بشناسند و تصمیماتی بگیرند که به سود استقلال باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس